استاندار خراسان رضوی گفت: همه واحدهای راکد باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند، احیاء و راه اندازی این واحدهای صنعتی مورد تاکید است.

تمام واحدهای صنعتی راکد باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند

به گزارش قدس خراسان، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در قرارگاه صمت (صنعت، معدن و تجارت) استان با اشاره به احیاء و راه اندازی ۸۷ واحد تولیدی در چند ماه اخیر اظهار کرد: واحدهای صنعتی باقی مانده باید به سرعت و به صورت روزانه مورد پایش و عارضه یابی قرار گیرد تا امکان رفع مشکل و کمک به آنها برای فعال شدن ممکن شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: مشکلات قانونی، مالیاتی و سرمایه در گردش واحدهای راکد قابل رفع است و نباید اعمال‌ راهکارها را به روز بعد و هفته آینده محول کنیم.

وی دستگاه های مسوول و عضو قرارگاه را موظف کرد تا بجای گزارش گیری و در انتظار بودن با مراجعه میدانی در محل و تصمیم‌گیری در مکان واحدها با حضور مدیران مربوطه اقدام کنند.

تشکیل قرارگاه امنیت غذایی در خراسان رضوی

قرارگاه امنیت غذایی استان خراسان رضوی نیز پس از بررسی میزان مصرف روزانه و پیش بینی مصارف ماه مبارک رمضان و عید نوروز برای تامین مصرف زائران و مجاوران و کنترل قیمت گوشت قرمز در طول ۲ ماه آینده، برنامه ریزی کرد.

در این جلسه با مدیریت استاندار خراسان رضوی، نهادهای مربوطه گزارش‌ فعالیت ها و وضعیت اخیر بازار را ارائه کردند.

استاندار خراسان رضوی در این جلسه با بیان اینکه مصرف روزانه مردم استان، ۲۰۰ تن گوشت قرمز در روز است، گفت: باید از ظرفیت‌های تولید استانی و سهمیه ملی در خصوص تولید گوشت گرم و منجمد استفاده کرد تا قیمت ها، متعادل شده و میزان مصرف مورد نیاز زائران و مجاوران نیز تامین شود.

نظری سازمان‌های جهاد کشاورزی و صمت خراسان رضوی را موظف به پیگیری میدانی و تامین گوشت قرمز در طول ۲ ماه آینده کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.